Lähdinpä jälleen mukaan Salainen neuleystävä -rinkiin kevätkierrokselle. Tämä on nyt kolmas kertani mukana, aiemmista vain hyviä kokemuksia :)Miulta onkin vielä esittelemättä, mitä lähetin parilleni Korkille syksyn kierroksella!
Syyskuun teema: "On syksy niin ihmeellinen". Paketissa oli punamustaa vironvillaa 100 g, punaruskeaa Raggegarnia 100 g, virkkaus-aiheinen tiskirätti, Sadepäivän ilo-teetä ja salmiakkikurkkupastilleja sekä kortti. Miulla ei ole paketista enää kuvaa, koska syyskuun lopulla vanha kannettavani sanoi sopimuksensa irti ja vei mukanaan myös kaikki kuvat.
Lokakuun teema: "Syysyö". 200 g Novita Luxus Cloudia, käsivoidetta, virkattu kukkarintakoru, Milka-suklaata ja kortti.
Marraskuun teema: "On hanget korkeat nietokset". 100 g Novita Luxus Alpacaa, Fiskarsin kääntösakset, Tilda-askartelunauhoja, valkosuklaalakuja ja kortti.
Joulukuun teema: "Joulu, joulu tullut on". Kerä petroolia seiskaveikkaa, joulukahvia, lautasliinoja, itse huovuttamani heijastinkukka kankaisessa lahjapussissa sekä kortti.














